Subject: FW: Kooskõlastustaotlus projekti muudatusele Sangaste lähedal
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Apr 2024 10:08:10 +0300

Registreerimiseks

Hendrik, palun saada mulle otse ka 02.01.2024 nr 7.1-2/24/24194-3
kooskõlastuskiri.

From: Vissel, Hendrik <[email-masked]>
Sent: Monday, April 29, 2024 10:32 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastustaotlus projekti muudatusele Sangaste lähedal

Tere!

Palun kooskõlastada projekti muudatus varem kooskõlastatud projektile
(02.01.2024 nr 7.1-2/24/24194-3)!

Muudatuse sisu:

*	Ristumiskoht kõrvalmaanteega nr 23130 Laksi - Vastsemõisa - Ansi
(1km) nihkus ca 5 m võrra (ristuva tee lääne küljelt ida küljele).
Transpordimeti maade osakond nõuab kooskõlastuse uuendamist. Asendiplaan
leht 6
*	Tugimaanteega nr 69 Võru - Kuigatsi - Tõrva (37,23km) ristuvale
rekonstrueeritava 10kV õhuliini mastile paigaldatakse lülitusseade.
Asendiplaan leht 16.

Projekt on alla laetav

https://www.dropbox.com/scl/fi/6d4y3ibt47x4livehnbeb/IP4886_Koosk6lastusta
otlus.asice?rlkey=930rbic162zemglps9nl8nbms
<https://www.dropbox.com/scl/fi/6d4y3ibt47x4livehnbeb/IP4886_Koosk6lastust
aotlus.asice?rlkey=930rbic162zemglps9nl8nbms&st=8f6l9cqx&dl=0>
&st=8f6l9cqx&dl=0

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

elektriteenuste divisjon

lõuna regioon

Hendrik Vissel

projekteerija

Mob   + 372  51 967 694

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

http://www.leonhard-weiss.ee